tiistai 18. joulukuuta 2012

Kiitos kaikille!

Hei rakkaat lukijani! Kuten moni on huomannut, on blogissani ollut melko hiljaista viime aikoina. Jo yli vuosi sitten mieleeni hiipui ajatus koko blogin sulkemisesta. Sitten olen saanut aina jotain viestiä lukijoiltani, jotka ovat innostuneet ja motivoituneet kirjoituksistani. Muiden innostus on tarttunut minuun ja kumonnut blogin hautaamisajatukset taas vähäksi aikaa. Niimpä blogi on jäänyt elämään, mutta kylläkin viettänyt suurta hiljaiseloa. Nyt on kuitenkin aika vihdoin tunnusta ääneen, että tämän blogin kohdalla tie päättyy. Lopettamispäätöksestä en ole päässyt eroon hetkellisistä innostuksen tunteista huolimatta. Olen liian pitkään ajatellut, että ehkä taas kohta innostun jatkamaan ja saan alun kaltaista inspiroitumista blogimaailmasta. Mutta en voi enää hämätä itseäni, vaan on aika sanoa ääneen syvimmät ja jo pitkään velloneet ajatukseni. Uskon myös vahvasti siihen, että jonkun asian roikottaminen elämässäni vie tilaa uusilta asioilta. Siitäkin huolimatta, etten kuluttaisi juuri enää aikaani blogin kirjoittamiseen. Haluan siis päästää irti vanhasta sekä fyysisesti että henkisesti. Näin uskon minulle vapautuvan uutta energiaa joka mahdollistaa uusien asioiden tulon elämääni. Olen ikuisesti kiitollinen aktiivisuudestanne ja kaikista ihanista ja kannustavista kommenteistanne! Toivon, että tämä matka ja blogi on voinut avartaa jonkun muun elämää uuteen suuntaan. Nyt minun itseni täytyy lähteä kohti uusia polkuja ja sanoa hyvästit tälle blogille sekä teille lukijoille. ISO KIITOS KAIKESTA! NAUTTIKAA KESÄSTÄ JA ELÄMÄSTÄ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti